Ford Ka

Mamma och jag drog till huvudstaden och köpte ny bil! En Ford KA. Fick köra lite innan vi åkte hem och den var jätte lätt att köra men sen när vi skulle in i garaget och parkera blev det en rejäl skräckfärd... Vi ska upp till tredje våningen i garaget, det är där vi får ställa oss och när jag åkte i uppförsbacke börajde den gasa av sig själv, samma sak när jag svängde, den gasade på. Tre våningar där jag skrek som fan i svängarna va inte en rolig färd. Sen när vi skulle parkera så gasade den på som fan igen och PANG! Där fick jag motorstopp HAHA! Men bilen är jätte fin och gullig och kommer köra den mycket när jag har mitt körkort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0