Argh!

Godmorgon!

Vaknade först runt tio, men somnade om och vaknade nyss. Mamma gjorde detsamma, så tror detoxen har något fuffens för sig för oss två haha! Nej men det var skönt att sova länge, desto snabbare kommer kvällen.
Grannen ovanför mig har jag blivit riktigt sur på också. Det är en familj som hyr lägenheten ett halvår, med två små barn. Vajre helgmorgon klockan 7-8 börjar dom springa in och ut genom rummet ovanför mig, det hörs som fan. Sen kör dom en bobbycar ovanför mig oxå, hörs mer. Och detta har jag fått stått ut med i flera veckor nu. Låter dom lika mycket imorgonbitti, så ska mamma och jag gå upp och säga till, det är fan inte OK!
Bra, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0