Intervju med Aftonbladet

"Hej.

Detta är Britt, reportern på Aftonbladet som gjorde reportage om dig och fyra andra ungdomar för tre-fyra år sedan.


Jag kontaktar er alla nu för att berätta att jag väldigt gärna skulle vilja följa upp hur det gått för er alla livet.

Jag har googlar lite på er alla och ser att ni alla fyra har intressanta historier att berätta om ert liv idag.
Om dig ser jag en egen blogg! Med ett fantastiskt positivt ledord! Och en massa glada bilder med nya kompisar!
Om detta, bland annat, skulle jag vilja berätta i en eventuell uppföljning om dig.

Jag hoppas verkligen att du har lust att träffa mig och fotografen Lotte igen.

Om du bekräftar att du kan och vill så skulle vi vilja träffas inom de närmaste veckorna.
Lämna i så fall info om vilken onsdag eller torsdag före 8 maj som du kan ses.

Ok? Hoppas det.


Vänligen

/Britt"


Så lyder en kommentar jag fick i april. Idag kommer dom och intervjuar mig. Dom kommer vilken sekund som helst så jag hör av mig efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0