Helgen!

Fredag - Drog till Maja och chilla lite sen drog vi vidare till Anadora där Anton och Gerry var. Kvällen bjöd på mycket skratt och kvällen blev mycket lyckad. Kom hem runt ett...

Lördag- Hann sova till åtminstonde halv sju. Sju träffade jag resten av kyrkgänget på Vaksalatorg för att stå på loppis. Klockan 1 var vi klara, och då träffade jag och Anadora två efterlängtade tjejer vid namn Felicia och Sofia. Dom skulle gå och spela minigolf med Emil och Markus, och självklart ville jag följa med.. Haha. Kom näst sist iallafall. Sedan drog jag hem och mamma och jag drog vidare till Lisbeth och Julia. Kom hem runt 10 och har tittat på Glee säsong 2 sen dess och sitter nu och lyssnar på musik, såklart från Glee...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0