Kan DennisM bli snyggare??

Inatt klockan 1 vaknar jag av att mamma står och pratar med någon i trappen. Sen stänger hon dörren, jag somnar snabbt om och sen börjas det skrikas hos grannen! VILKET JÄVLA SKRIK! Asså det lät som att hon typ skulle döööööö! Mamma plingade på och grannens kille öppnade dörren. Mamma fick gå in och prata med henne, och jag skrek oxå... Haha. Det luktade sprit om grannen och hennes pojkvän... Men sen blev det lugnt. Fem minuter efter börjas det igen! Och vad händer sedan? POLISEN KOMMER! Fyra st poliser plingar på grannen... Grannen över har då ringt polisen och sagt typ att det pågår misshandel... Asså ta reda på fakta innan man utför!

Men natten va rätt rolig... haha, mamma och jag stod och lyssnade jätte mycket. Sen blev det tyst, tror hon somnade... xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0