Förlåååååt

Har verkligen inte haft tankar på bloggen, haha, men får väl försöka igen...

Idag har alla i min omkrets varit jobbiga...  SPECIELLT MAJA! Men även Mathild och Michaela... Fuck you all!
Det går bra nu med skolan, godkänt på historian, sen var det något mer men kommer inte riktigt ihåg allt...

Livet rullar vidare, snabbt men endå långsamt. Flytt om tre veckor, LÄNGTA MERA! Ska bli så jävla skönt... Just nu sover jag på en madrass... Lisa köpte min säng, men jag sa att jag kunde sova på madrassen, vilket jag egentligen inte har något emot, men det har visst min arm...
Myspys eller hur?
Jaja, nu ska jag ta en vända till toaletten och sen ta mig till myset, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0