Dags att ta fram sina solglajjor?

En väldigt lyckad lördag!
Stod i köket från 15 - 21, men gud vad tiden gick snabbt. Ingela fick massor med fina presenter, så hon kan skämma bort sig själv, och pappa blev jätte rolig lite senare på kvällen när han fick lämna köket... 41 pers allt som allt, men alla var inte där samtidigt som tur är, eller kanske 30 senare mot kvällen, men alla fick plats!

Idag ska jag träffa Sofie för en lunch på Cupido och sen hade jag tänkt att jag skulle sola, får se om Maja ska med!

Inga bilder blev tagna igår då jag inte hade lust att gå runt och fota alla.. ? Men det förstår väl ni haha.

Ha en bra dag, solen skiner och fick ett glatt sms från Felicia som gjorde min morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0