Läs detta.

Droppen kom den 11 juni. En stor sammankomst bland alla ungdomar i Uppsala träffades på en och samma plats, Ekonomikum/HumC. En värdelös kille började sjunga "fetast i stan, fetast i stan". Jag grät som fan. Inför alla. Två tjejer jag aldrig träffat kom och tröstade mig, jag skämde ut mig för några i klassen och blablabla. Ja, det va spriten som talade i början men sen grät jag ur mig allt på 2 minuter, så till sist va det inte spriten som talade, utan jag själv. Men iallafall, det fick mig att verkligen förstå att folk verkligen går på utseendet. Men som jag sa upprepande gånger under den kvällen, "lär känna mig innan ni dömer". När jag kom hem den kvällen loggade jag in på facebook och fann detta;

Detta va allt som behövdes. Orden den här killen sjöng är som en fis i rymden.

Så vad ni än gör därute, lär känna en person innan ni börjar döma på hur den ser ut. Visst, jag kan oxå titta snett på någon och så vidare, sådant som tjejer gör haha, men sen visar det sig att man har gemensamma vänner och träffar personen, och personen visar sig vara en sjukt snäll person!

 

Godnatt på er! :)


Kommentarer
Postat av: Morganklara

Interesting. No more comment :)

2011-10-27 @ 10:45:13
URL: http://morganklara.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0