Hallelulja!

Plötsligt slog det mig. I februari nästa år kommer jag ha mitt körkort. Jag kommer fylla 18 år. Jag blir vuxen. Får eget konto, skaffa jobb, köra bil, gå på krogen osv. Vad hände med barndomen egentligen? Haha, helt plötsligt är jag 18, ba sådär.
Sitter och pratar med lillsyrran och hon vill att jag ska med och bada någon dag, men sen kom jag ju på, nästa år kan jag och syskonen åka till en badplats, helt ensamma, eftersom jag har körtkort! GUD!

Haft en målare här nyss, elr han har varit här i två dagar och målat och tapetserat hallarna och köket, så himla läckert, ni får se bild sen!

Ha en bra fortsatt dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0