Vad vore då ändå en bal på slottet?

Jorå, balen kanske jag inte får, men en lunch och att få springa ut där när jag tar studenten, det är inte dåligt!

Idag blir det fotvård och sedan besök hos farmor! Emma ska följa med till farmor, får se om dom kommer överens...



Har fullspäckade dagar inkommandes;

Lördag - Thuns och sedan fest hos Michaela (igen!)
Söndag - Vaknar upp hos Michaela, sen bege mig hem...
Måndag - Gröna Lund med alla 3 syskon!
Tisdag - Majas birthday!
Onsdag - Lämna hunden till Viktoria, äta en Subway och sedan fara mot Arlanda för att flyga till Turkiet!

Sååå jag taggar förfullt till dom kommande dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0