Turkey calling!

Hej hallå tjena, allt bra?

Havet är varmt, poolen är varm, 40 grader, god mat, mkt glass och cola, gratis minibar i rummet, massage, hamam osv.. Life is good!

Två dagar kvar i paradiset för min och mammas del, men det räcker gott och väl. Har bränt mig överallt förutom magen, eftersom jag kör på baddräkt men det är ändå ingen som ska se min mage så vad spelar det för roll om den är blekvit?



Har även fått ett smeknamn här, sweet girl, det är någon turk i restaurangen som stalkar mig och mamma, han är lite läskig, men sånt får man väl tåla. Får ju större dricka, så ska inte klaga!

Men ville bara skriva lite så ni vet att jag lever!

Hörs på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0