De senaste dagarna..

I lördags drog jag och Maja till Michaela där alla andra var. Kvällen började med drama men slutade riktigt bra! Sov väl två timmar tror jag, och klockan 9 (på morgonen) gjorde jag, Michaela och Erica korv med pommes! Sen "sov" vi vidare, eller något. Sen kom mamma och hämtade mig och Maja och vi drog till McDonalds för lite mat... Tror alla tre var lite bakis haha!

Sen igår så var jag på Gröna Lund med Malin, Ida, Erik och Adam! Det var jätte trevligt och Malin stod för hela kalaset, en sån syster man har!

Idag ska mamma och jag in till stan för att handla lite grejer till resan! Sen måste vi växla in pengar också. Och senare ikväll drar jag till Maja eftersom hon fyller år!

Det är min dag, vi hörs senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0