GLAAAD

Och vet ni varför?

Såhär stod det i ett inlägg i min förra blogg:

6/11 2009


Men nu säger jag såhär:

Jag ska flytta! Hejdåå Luthagen Hello Kungsängsgatan! JAG SKA FLYTTA IGEN! Vet ni hur kul det är?
Vi tittade på den igår, idag fick vi beskedet om att dom tog vårat bud så den 15 April flyttar vi. Från en liten trea på 54 kvadrat till en trea på 81.5 kvadratmeter! Ni skulle sett köket! Så himla stort!
Klicka här för att se våran nuvarande lägenhet, den e läcker! :) (gå ner till visa mäklarens beskrivning så ser ni hela! )

Blir inflyttningsfest i nya till sommaren !

Kommentarer
Postat av: julia

nice hoppas jag är ´bjuden!

2011-01-26 @ 16:46:26

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0