Fredag-Lördag

Godmorgon! En händelserik natt...

Börjar med att jag åker till Tunabackar och äter på Remo med mamma och våra två gamla grannar. Efter det drog jag hem till Lisa och inväntade Anadora, Maja och Ida, vi skulle ha myskväll! När Ida kommer säger hon att det är något fest i Storvreta, så vi alla fixar oss och sen sätter vi oss på bussen ner mot stan för att möta några. Sen sitter vi äntligen på bussen mot storvreta, men innan dess gick mina byxor sönder.. Men iallafall, sen kommer vi dit, och runt halv ett skulle vi dra, men Maja, Ida och jag stannar en timme till, vilket blev en och en halv, för att bussen aldrig kom... Men jag entrade min lägenhet runt halv fyra/kvart i fyra iallafall. Maja och jag stod och väntade på bussen 40 minuter i Gamla Uppsala, den va förstås försenad..
Höll på att frysa fast på bänken vid hållplatsen!

Men för att sammanfatta kvällen så tycker jag att den blev rolig, men lite dramatisk haha!

Hoppas eran fredag va lika bra som min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0