Dag 01- Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

 

 

 

Haha finns inget intressant om mig, men tog det jag kom på

1. Kan vara blyg i vissa sammanhang
2. Brukar tänka på vad jag skulle göra om det börjar brinna här hemma...
3. Har stora fötter
4. Är den bästa storasystern en människa kan tänka sig
5. Måste ALLTID ha musik på när jag är hemma
6. Lyssnar på skitsnack, men glömmer rätt snabbt vad som sades, inget som stannar om man säger så
7. Kan öppna mig lätt för en person, om jag känner starkt för den.
8. Ligger på farlig fetma på BMI skalan
9. Är nog rätt bortskämd, men brukar oftast förneka det...
10. Är PETnoga när det gäller hårklippning. Ser på engång om något är fel, vilket min frisör retar mig för ibland haha....
11. fick hjälp av lisa med denna: typiskt dig är att säga amen vad vill du när man ringer eller när du hälsar på någon man går förbi säga hej i en ljus ton
12. Nyser VÄLDIGT högt haha.
13. Blir lätt skrämd, senast idag av mamma när hon bara sa mitt namn bakom mig och jag skrek till...
14. Är egentligen värsta tönten och får höra det ofta av min kära vän Maja...
15. Säger ofta Yeye, Haha, vafan, WTF, sluuutaaa och sånt på msn/facebook haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0