Lovar, det är värt att titta på filmerna...

Haha ÅRE, vad ska jag säga.
Åkte dit i söndags, åtta timmars bussresa bredvid min bff. Vi sov, prata, skratta, härja osv i bussen bland alla andra. Det va söndagen...
Måndagen då vare bara att sätta på sig skidorna och ge sig ut i backen! Jag tycker jag va rätt så bra, för att vara en nybörjare, men såhär såg det ut

Visst är jag en gud?

Sen tisdagen... Hmm.... Börjar dagen med att åka ankarlift. Den hamnar i knävecket, jag ramlar bakåt, det knakar till i axeln, jag svimmar, vaknar, blir tagen in i sjukstugan. Sen ringer dom ambulansen (HAHAHAHAHAHAAHAHAHA) och den kommer och hämtar mig och jag blir tagen till sjukhuset, men inget var brutet som tur va, men jag hade sagt innan att jag skulle göra mig illa... Men inte trodde jag att det skulle bli så att ambulansen kom! Sen fick jag inte åka mer skidor på hela veckan. Klumpeduns!


Det var det som hände under veckan. Bilder kommer jag lägga ut i olika inlägg, alltså inget inlägg med massor med bilder!

Kommentarer
Postat av: Louise L

"det går fortare och fortare" hahahahha vad söt du är eva :D

2011-02-28 @ 20:23:14
URL: http://lindkvistan.blogg.se/
Postat av: eeniemeeniemineymo

du fick väl pengarna tillbaka va ? haha ;)

2011-02-28 @ 20:31:35
URL: http://eeniemeeniemineymo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0