TAGGGAAAAAA!!!!

Louise har härmed lämnat min klass och skola och tagit sig några minuter bort till Rosendal för att gå journalistik... Vi kommer sakna dig min vän! ♥

Okej det va en väldigt snabb dag i skolan. Istället för fyra lektioner blev det bara två då våran media och engelska lärare var sjuk idag med !

Efter skolan satte jag mig på Coffehouse By George med Matilda, Michaela och Erica, allihoppa tog en sallad! Det va riktigt mys!

Bra kamera Erica... Verkligen!

Sen nu ikväll har mor och jag varit på möte angående Åre på sportlovet! ÅÅÅH TAAAGGGGAAAAA!!!

Kommentarer
Postat av: lollito

ÅH <3 jag saknar er redan!!

2011-02-01 @ 22:18:47
URL: http://lindkvistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0