Vi vann!

UNT besöket va riktigt intressant. Frågor ställdes från hela klassen och även jag ställde ett par. En tävling gjordes oxå då man va sju lag och skulle skapa en framsida till tidningen. Jag vad med Louise, Anna och Lisa och vi vann! Soft!

Efter gick jag på stan med Erica, Louise, Michaela och Matilda.
Köpte en fyndlåda på Ur&Penn


Det roliga är att jag hade tittat på rosa pärlörhängen på 20 krstället, jag hittade men dom va olika stora. Hittade fyndlådan, tog på alla askar, skakade, kände tyngden och tog den som va tyngst! I den fanns exakt sånna örhängen jag tittat på och ett jätte fint halsband och armband! Fynd? JA!

Nu ska jag vila.. Mamma kommer hem med en ivrig hund senare så måste väl passa på..

Tudels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0