Åhhhh..

Ni vet att jag sa att jag skulle ha en facebook fri vecka? Så blev det inte, för i måndags va ja inne 00.05 så då hade ja ju redan spräckt allt så det va ingen mening med det hela..!

Idag efter skolan så åkte jag först till kyrkan sen till Domarringen och hämta Casper och sen Linus på dagis. Vi gick hem, jag gjorde tacos och busade med Casper. Linus satt vi datan hela tiden haha!

I skolan fick jag ett skrattsammanbrott igen med Lisa, sen med Louise, och shit asså... Om jag berättade skulle ni inte ens röra en min, för grejen är att det som hände inte ens va någe kul, men det va sista lektionen så...

Aja, skriver kanske igen senare, FACEBOOK fungerar inte, och det stör mig apmycket!

Tudels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0