Skraaaaatt

Heelllo!

Öh, jag kommer inte ihåg något från skolan typ, gjorde illa foten på jumpan, fått komplinager om mitt hår, varit glad (som vanligt), sagt en mening helt fel, ja ni fattar, när jag är i farten blir inget rätt.. Men ja gillart ändåå!

Efter skolan va det ju tänkt att jag, Emma och Maja skulle till F&S och träna, men Emma glömde sin kasse med kläder på skolan, så det blev aldrig av.. Maja och jag gick och sola istället.. :D

Nu ikväll har jag suttit och asgarvat åt ingeting, skratta åt ett sms, skratta åt en kompis, skrattar åt en video, vafan händer egentligen?? Och nu skrattar jag åt en bild hahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0