Lördagen den 11 sep

Igår va det Kulturnatten här i Uppsala. Jag tillbringade första delen av kvällen med Maja, Lisa, Erica och Michaela. Vi gick och lyssnade på band på raggartorget, dom va jätte bra! Erica och jag sjöng som galningar när dom spelade Bad Romance på deras vis.
Sen träffade vi Tomas, Filip, Johan, Simon(filips lillebror) och Michael(filips utbytesstudent, från australien!) och gick överallt. Vi hamnade sen i Vasa parken för att jag och Filip behövde gå på toa, jag bor ju precis bredvid och sen stack Lisa, Maja, Erica och Michaela. Vi stannade i vasa parken ett tag, sen drog vi vidare till raggartorget, sen slottet sen buss hem för dom! Kvällen avslutades runt halv ett. Kvällen blev super bra, kunde inte blivit roligare och sällskapet kunde inte heller blivit bättre!

Tack för kvällen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0