need somebody to love

Heyheyhey! lalalalala

Började dagen med att skratta, slutade dagen med att skratta, hela dagen va att skratta, kan det bli bättre? Lättroad sa Matilda, thats right girl!
Slutade halv fem och tog bussen till staden och gick till bikbok med Erica och sen till cupido! Sallad köptes, sa hejdå, köpte jordgubbar och gick hem.
Hemma såg det ut som ett bombnedslag för att dom varit här och fotat till flytten som kommer äga rum någon gång nästa år kanske, tidigast februari! Kanske bara kommer ha firat en födelsedag i Luthagen? Vi får se hur det blir med det!

Gladerchoklader kan man kalla mig nuförtiden. Jag är glad hela tiden, jag får andra att skratta, jag är barnslig, tänker fan inte ändra mig och bli "mogen" helt plötsligt bara för att jag går i gymnasiet? Man ser massa 12 åringar vara helt söndersminkade osv. Vafan, va barn så länge som möjligt, önskar jag kunde ringa en av mina kompisar och säga "Vill du leka idag?" eller ringa och säga " ska vi träffas vid skolan och köra dunken?" Det skulle jag lätt kunna göra nu, men man gör annat nuförtiden... Jaja!

Later!

Kommentarer
Postat av: Lisa

MMm... jordgubbar! skulle vara roligt med dunken:D

2010-09-14 @ 21:37:19

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0