Gårkvällen/natten

Hej och godmorgon!

Resident Evil va jätte bra, första 3D filmen jag varit på och det va ju jätte häftigt!Jag hoppade till några gånger, och så sjönk jag ner i stolen när jag visste att det skulle bli lite läskigt.. Haha!
Efter filmen gick vi runt lite, sa hejdå till Max sen drog jag, Tomas och Johan andra vidare bort mot mig, sa hejdå men ingen gick utan vi stod och pratade i 2 timmar, om vad vet jag inte, men jag kom hem efter 1 iallafall. Två knäppa men härliga personer det där.

Idag vet jag inte vad som händer, men jag har precis vaknat så dagen är fortfarande uuung!

Hörs senare!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0