Fredagen

Jag är ledsen för den dåliga uppdatering men jag har inte haft något att uppdatera om! Men det har jag nu!
Igår va mamma i stockholm och kolla på mamma mia så jag va hemma själv. Jag drog upp till L med M, träffade även  L, L och J utanför ica. När M och jag va påväg till L så hör jag fotsteg bakom mig och så ser jag två svarta gestalter komma på min sida och skrika så jag börjar skrika och hoppar av cykeln och där va T och J. Men sen drog iaf jag och M hem till L och sen kom E och vi satt och körde BIBELN, ett kort spel där man svarar på frågor. Sen runt halv elva-elva drog jag och då träffade jag F, T och J och vi gick runt lite sen gick vi hem till J och tog det lugnt, körde blandannat ett tv spel där man va på cowboy tiden och skulle skjuta ihjäl folk och hästar, jag va inte alls bra, men kul var det!
Sen när vi alla gick så stod jag vid busshållplatsen med T och J och väntade på Ts buss då kommer andra bussen på andra sidan fullproppad med ungdomar och där är då L, L och J som går av efter dom varit på fest, så jag gick hem med dom.
Hänger ni med? Personerna får ni gissa er till hihi.
Men för att sammanfatta kvällen så har jag träffat personer jag inte träffat på länge, umgåtts med flera olika och haft det riktigt najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0