Grrrr!

Jag har varit sur/irriterad/arg/trött idag men ja kan inte alltid vara på topphumör! Har därför fått frågan: Eva är du sur på mig? Hmm undrar om jag är glad hela tiden annars??
Man får ha sånna dagar där man inte är på humör, det är mänskligt kära ungdomar! Och sen när jag satt och gjorde nummer två när ja kom hem läste jag i en tidning och va är då mer passande än att Höstdepressionen kom upp på sidan? Vavava?
Men har iallfall sovit nu i tre timmar så dom tre förstnämnda är som bortblåsta men trött är jag fortfarande!
Skriver härmed en skriftlig ursäkt till alla som fick smaka på mitt humör idag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0