ÅÅÅREEEEEEEEEE

Jag lever jag lever, men har inte orkat skriva hihi.

I onsdags åkte mamma och jag och titta på hund, men vi ska nog säga nej... Mamma har fått ett jobb på ett annat ställe nu där hon oxå ska arbeta och där får man nog inte ha hundar så vi får lägga undan den drömmen för nu och köra på den senare.

Det blir ÅRE på sportlovet med kyrkan. 45 pers blir vi, åker med kyrkan och guuud va kul det ska bli! Jag kommer vara en flygande köttbulle i skidbacken, men skitsamma, ja kan bjuda på det. 5 nätter med helpension, bo på vandrarhem, bada tunna, åka akidor, AWESOME! http://www.akaskidor.se/multimedia/archive/00149/134_135_aka06_149288e.jpeg

KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!


Har aldrig åkt skidor, eller jag gjorde det i fyran med skolan. Jag åkte störtlopp, kunde inte bromsa, åkte baklänges och kom inte upp på skidorna när jag ramlat. Nämnde jag att det va från i mitten av barnbacken ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0