SVIMMA

Tjoo!
Idag svimmade jag på jobbet. Jag gick in i ett rum, vi bäddade och lite så, sen blev det plötsligt jätte varmt, det snurrade, jag kunde inte se, det pep i öronen sen svimma jag på en stol. Va väl lite avtuppad några sekunder men läskigt va det iallafall. Svimmade nästan igen när jag gick in i ett annat rum, tror att det är för att det va dåligt med luft i rummen, hur kan de äldre klara sig?!

Men nog om det. Fick reda på idag att jag ska jobba på midsommar (?!) fan heller att jag ska, jag ska ut på landet då, haha det har jag glömt att berätta! Det blir norrtälje iallafall! Älskar att vara där ute med gudmor, hennes man, greta, mamma jag och Lilo! Ska bli jätte mysigt! Men ilallafall, jobba på midsommar kan dom glömma, så jag gick upp och pratade med dom jag arbetade med och det va okej för dom att jag inte jobbar midsommar, utan gör det måndagen efter att dom här tre veckorna gått. Snälla va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0