JAG LEVER JAG LEVER..

..men jag sover jag sover haha!
Sov mellan fyra och sju, tre timmar alltså, sen har jag varit trötter trötter..

Så vad har jag haft för mig?
Jo, INGENTING! Jag har tittat på tv i två timmar, två olika program, sen hamna jag här vid datan och hjälpte en tjej som gick i parallelklass med hennes header på hennes blogg. Satte in den och fixa storleken. Ni kan ju titta in på hennes blog, den e kul att läsa! viccaneriksson.blogg.se :)

Den här jobbdagen va nog årets roligaste. Det hände två saker.
1.
Jag skulle gå ner för att göra något, och så går jag nerför trappan och ser en tjej som jobbar på avdelningen bredvid mig försöka få in matvagnen i en jätte liten hiss, istället för den stora, bara för att den mindre redan va nere, men jag höll på att dö av skratt! Hur dum får man vara? HAHA! Sen gick hon iallafall till den stora...
2. Jag skulle hämta matvagnarna innan jag slutade, så jag gick ner och hämta dom, jag tog A1 och B1s matvagn, och så går jag genom korridoren och så helt plötsligt hoppar Simon fram ( en annan feriearbetare ) och skrämmer mig! Fyfaaan vad jag skrek, men han fick sig ett gott skratt och sa att han skulle filmat.  Sen går jag in i hissen och han går ut och jag hör han skratta, så ett gott skratt fick han iallafall. Jag tänker ge igen någon dag!


Mycket text idag, men det är väl allt kul att läsa, eller vad säger ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0