Woohoo, Wiit är sååålt!

Wiit är sålt! Till.... PAPPA! Haha, han gjorde mig jätte stressad. Han satt på facebook, sa en summa, jag sa att det va för lite, han sa då att jag hade fem minuter på mig, deal it or leave it. Jag blev jätte stressad och blev galen. Sen ger jag mig inte med priset, då får jag den summan jag vill ha och han kommer och hämtar på en gång!
Sen ringer syster min;

Ida - Pappa kom nyss hem med ett Wii.. Jag hörde att han hämtat det från dig..
Jag - Aa...
Ida - Hörde att du skulle sällja men visste inte att det va till oss!
Jag - Nej men pappa och jag kom överens om en summa, så det blev erat!
Ida - Åh, du är världens snällaste storasyster!


Hon berättade även att hon började gråta när hon fick det! Haha gullig!

Så nu är en sak ute ur världen! Annika jagar en fluga så hon springer och hoppar som en groda här hemma!
Och jag ska fortsätta rensa ur mitt rum!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0