Vinter eller Sommar

Nackdelar med sommar
1. Man svettas
2. Man sover inte lika bra för att det är varmt
3. Bara jag är inne och inte gör något blir det varmt
4. Man kan inte busa i snön
5. Man kan inte åka pulka
6. Man blir på dåligt humör pga av värmen
7. Man kan inte ha på sig täcke när det är varmt

Nackdelar med vinter

1. Man fryser
2. Man måste ha mycket kläder
3. Man kan inte grilla
4. Man kan inte ligga och steka på en strand och bada

Fördelar med sommar
1. Man är mer ute
2. Man behöver inte bli "fejk" brun
3. Man dricker mer vatten vilket gör att man kissar mer vilket gör att det inte blir stopp.. haha
4. Jag kommer inte på något mer i stunden

Fördelar med vinter

1. Man får åka pulka
2. Man får busa i snön
3. Man får ha på sig vinterjacka, vilket jag älskar!
4. Man får klä sig varmare
5. Man sover bättre, det är bevisat att man sover bättre när det är lite kallare
6. Man får bädda in sig ordentligt i täcket

Vad jag har förstått genom att ha läst och gjort det här är att jag älskar vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0