Morsning

Gomorron!
Sovit bra? Det har jag med öppet fönster. Gudomligt skönt!

Idag händer inte så mycket, jag orkar inte göra något på dagarna utan det är på kvällen jag vill och orkar göra något, så det blir väl film idag igen haha.

Igår kväll va ja med M och vi satte oss i stadsparken och åt cupido sallad och blev attackerade av änder och fiskmåsar. En av måsarna va förjävlig så den borde varit boss! Sen gick vi hem mot mig, sen gick vi ut igen. Hemma hos mig gjorde vi ett par filmer på datan, men ingen kommer få se, för dom är så pinsamma hehe, men vi skratta som fan åt dom!

Ohshit, fick nyss en video från lördags, hahaha, det va fett pinsamt.. Men det går vi inte in på tycker jag :)

Skriver senare!


Kommentarer
Postat av: Anadora

kan du skicka din stilmall till mig via hotmail?

2010-07-14 @ 14:44:55
URL: http://doita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0