Tvn ska upp!

Gomorron!
Det är ju ingen nyhet att min mamma knäpper kort på mig när katten sover med mig, så jag vakna av det.


Men den här tog priset på hur ful jag är när jag sover, så ni får se katten iaf.. ;)
Snacka om konstig mamma... haha

Hela dagen igår, från ett till åtta kanske, så försökte vi borra, vi gjorde ett hål, sen fick vi inte loss borren från maskinen så ni skulle sett hur vi försökte skruva upp den där jäveln, men vi gav upp...
Det är våra tv apparater som ska upp på väggen haha, mammas 50" och min 32". Tänk att vi har en 50", haha trodde aldrig vi skulle ha det, visste inte ens att det fanns hihi. Hoppas bara min vägg orkar min tv, eftersom i mitten av väggen är en gipsskiva som täcker för ett hål mellan mitt och mammas rum, tänk om jag vaknar av att tvn ligger över mig en morgon haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0