SOFIE!

Åh! Såg en tjej nyss gå vid gatan som hade en jätte härlig gul kofta, jag vill oxå ha en sån.
Får inte ni infall ibland att om ni ser någon ha något snyggt på sig att fråga var den har köpt den? Jag har sett en jättefin jacka, som många har, en blå lång, och jag har varit så sugen på att fråga vart den är köpt, men vem vet hur den reagerar?

Snart hoppas jag att Sofie har tränat klart för då blir det lunch på stan och sen hittar vi säkert på något skoj! Saknat ungen jätte mycket! ♥

Om två veckor är det American Car Show i Norrtälje! Då kanske mamma och jag ska dit och bo i min morbrors hus, eller det vet jag inte än, mamma har inte frågat, men Maja kanske ska med oxå! Vi gick ju förra året här i Uppsala, men det va ju dötrist! Sen kanske det blir Power Meet i V-rås, men vet inte än....

Förra året på Power Meet, haha raggare? Jovisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0