SKRÄMD x3!

Ja ni vet hur Simon skrämde mig häromdagen.. Han gjorde det idag igen, tre gånger!

Jag ser han åka ner med hissen när jag ska åka, jag börjar skratta för att han gjorde saker mot spegeln i hissen, sen ska jag åka hiss, men nej, han trycker upp den till våningen över mig, så jag ser den åka förbi tom, sen får jag den äntligen. Jag åker ner, öppnar dörren, där bakom står han och skrämmer livet ur mig, sen skrämde han mig två gånger till på den korta tiden... grr..

Fick en blomma idag oxå! En ros, jätte fin men... jag glömmer den.... såklart....

Jaja, nu ska jag titta på en film!

Sen 1994 har vi känt varann, jag och Mandan, eller okej, sen magen! Våra föräldrar träffades på Åhléns! Med oss i magen!


BTW, det här va mitt 400:de inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0