Simmat :)

Då va det avklarat! Köpte ett 10 kort till att börja med, riktigt skönt va det! Inte alls mycket folk och helt perfekt.

På vägen hem ska jag gå över en gata, det kommer en man med rullstol och säger något, jag säger va och tittar på han, han säger då, många vackra tjejer i sverige, jag menar dig, jag sa då haha tack och gick. Jag kan inte påstå att jag va vacker med shorts, en svart tshirt och blött hår, men det är väl bara att tacka och ta emot...


Imorgon ska jag simma igen sen ska mamma och jag eventuellt till Thuns för att inhandla vita höga converse till mig, och kanske till henne, äntligen!

Nu ska jag fixa hem en film, och titta! Eller jag har en redan, Armageddon!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0