Nyss kommit hem..

Nu får ni höra varför...

Jag ligger i min säng och kollar på MTV och har fönstret öppet lite på glänt. Jag hör helt plötsligt en katt jama, och det finns inga katter i det här området vad jag vet så jag blir fundersam och börjar ropa på Annika. Hon kommer inte, så jag börjar leta efter henne, hon är ingenstans här hemma! Jag sätter på mig byxor kvickt och rusar ut (t-shirt sover jag i) och börjar ropa! Mamma kommer oxå efter och vi springer och går runt huset och ropar Annika och gör kss kss. Mamma hör något i en buske så vi går dit och ropar. Vi hör en jamning, Annikas jam, så jag börjar ropa ännu mer. Hon hör att det är jag och börjar jama ännu mera och tillsist kommer hon fram ur busken och jag tar upp henne och blir lite tårögd.


Hur hon kommit ut och ner är fortfarande ett mysterium...
Men jag är superglad att hon stanna kvar i området och visste att det var jag som ropa!

Så nu blir mitt fönster kvar stängt och jag kan sova!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0