Dagarna...

Lördag: Stan med M. Köpte en väska på belle shoes, en jeansskjorta på gina, en plånbok på åhléns och en paj på landings. Sen när jag kom hem ringer Johanna och säger att dom inte får upp sitt tält så jag åker till fyrishovs camping och hjälper till. Sen åker jag hem för att vila lite innan A och M kom, vi gick till stadsparken, trotsade regnet, men sen gick vi hem till mig och gud va jag skratta, eller vi skratta. Vi skratta åt filmer jag och M hade gjort och åt massa andra saker.

Söndag: Sov till halv två, hade världens huvudvärk och ont i halsen. Halv fyra skjutsade mamma mig till pappa där jag befinner mig nu och är med lillasyster. Erik är på studenternas och kör friidrott hela veckan.

Måndag: Sov väldigt dåligt i natt och har jätte ont i halsen och kallsvettas. Börjar nog bli sjuk men på onsdag ska jag, mamma och Ida till Parken Zoo så jag måste bli frisk!

Det är lite om vad som hänt dom senaste dagarna jag inte uppdaterat!
Hoppas ni har det bra därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0