Helgen

Förlåt för att jag inte skrivit, men det har varit kaos eftersom Morfar är sjuk. Men här kommer en sammanfattning på helgen :)

I fredags gick jag och Simone till grand och kolla på The Motion! Träffade lite folk där, sen träffade vi Viktoria och Maja och till mcdonalds. Där satt vi ett tag. Sen gick vi till grand igen och träffade Petra, Sara och August. Träffade även Daniel senare. Sen gick vi förbi Max ( hamburgarrestaurangen) och träffade mer folk och sen tog vi me vissa till Vox och lyssna på något band, sen gick vi till Ungdomenshus och lyssna på något band sen gick vi till Mcdonalds igen. Träffade jätte många underkvällen, men orkar inte skriva alla haha.

I lördags gick vi till morfar. Han såg jätte tanig ut där i sängen, han vakna inte ens när vi prata me han... Sen fick vi igång han lite, men man hörde inte riktigt vad han sa, det enda mamma och jag kunde uppfatta va ordet Eva. Och om vi ska tolka det han mumlade fram sa han att det inte va en bra miljö för mig att vara på... Det första han tänker på är att jag inte ska vara där...♥

Men sen på kvällen skulle jag bara vara hemma, hade jag tänkt, men drog iväg på fest med Maja, Viktoria, Lisa, Louise och Michaela! What happens in Nåntuna stays in Nåntuna! Det är allt jag kan säga haha!

Inga bilder har jag, har inte haft med mig kameran om man säger så.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0