som en boll kommer jag tillbaks till dig

Igår kom Maja hit och vi tittade på Letters to Juliet, Amanda Seyfried är en sån duktig skådespelare! Killen i filmen va het oxå, det konstaterade vi.
Efter drog vi in till stan och träffade Erica. Vi gick till McDonalds och där träffa vi även Sebbe m. gänget. Satt där ett tag, sen drog allihoppa. Maja och jag gick till centralen med Erica, men hennes tåg va försenat, så hon stack till en kompis och sov över där. Kom hem runt halv två.


Det blev ett riktigt najs avslut på kvällen och idag kommer släkten, fast inte morfar för han mår inte bra.
Sen klockan 3 ska jag röra mig mot G-sunda, till Louise och vara där med tjejerna och dricka glögg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0