Musikklasserna

Torsdag. Gud va veckan går snabbt!
Idag är det ingen normal skoldag, idag har vi hela engelska lektionen och kanske halva media, för klockan 1 ska vi vara på grand och titta på skrapans musikklasser. Obligatoriskt för ettor, dom kommer ta närvaro, så vi slipper den sista lektionen. Grand har jag varit på varje dag denna vecka, förutom igår, och jag ska dit igen imorgon haha!


Jag har bara IG varning i ett ämne, naturkunskap, men om jag klarade Ekologiomprovet, så försvinner den IG varningen, så vi får hoppas på det absolut bästa! Najs att inte ha det i dom andra ämnena.

Vi hörs antagligen ikväll, eftersom jag inte kommer vara så mycket vid en data idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0