HTC Desire

Hmmm... kul med blogg tycker jag, jag uppdaterar rätt så ofta! Eller huuur?

Igår köpte jag en ny mobil! En HTC Desire, den e AZUUM!
Min lilla älskling.

Sen igår va vi hos morfar på sjukhuset oxå. Han va pigg, men vi vet inte om han får komma hem till jul... Hoppas det, för jag ska fira med mamma iår, vilket jag nästan aldrig gör..

Igår kväll träffade jag Petra. Vi gick till McDonalds och köpte lite, sen träffa några, sen drog vi mot hennes buss och sen hamnade jag hemma. Det va trevligt!


Och nu ikväll har jag varit ute med Viktoria och Alexander. Alex putta ner oss i snön, hela tiden... Jätte jobbigt haha!


BTW, bilderna är tagna med mobilen, rätt fränt va? ;) ( dom rörde sig på sista bilden, därav det suddiga.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0