Linedance!

Varje helg gör jag något på kvällen. Jag kan inte minnas senast jag va hemma en lördag eller fredag kväll. Mamma tycker det är bra att jag gör grejer och så är det väl när man blir äldre.
Ikväll blir det filmkväll hos Lisa med Maja, vi får se om jag stannar över natten för sista bussen går 00.27 och då tror jag att vi gör något riktigt roligt, som vanligt så ;)

Nu ska jag klä på mig för att sen ta mig till Fyrishov och pröva på lite Linedance! Har dansat förut fast hos en annan club som jag ska börja hos på tisdag och det är en sån glädje haha. Mamma och jag kommer köra, för tredje gången ;)


Den kan jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0