saknaden

Jag kommer att sakna att se grabbarna utanför tolvan på tisdagsmorgon, jag kommer sakna namnet "Evurt", jag kommer sakna att spela wordgame, jag kommer sakna att bli retad, jag kommer sakna att min mobil togs stup i kvarten, jag kommer sakna "dödstrion", jag kommer sakna skriken i klassrummet, jag kommer sakna allt jävla skatt vi fick till med, jag kommer sakna att få beröm för vilken underbar klass vi va, ja kommer sakna våran mentor Tobias, jag kommer sakna skåpet, men framförallt, jag kommer sakna klassen! 18 dagar kvar, tills skolan börjar. Kommer få en ny klass, men jag kommer ha min bästa vän i samma klass i tre år till, inget kan slå det!



Tack för åren G!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycke! :)

2010-08-02 @ 09:39:34
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0