Maja, min absolut..

.. bästa vän!

Igår träffade jag Maja och Sandra vid bron och vi tog oss till Hemköp och sen Mcdonalds. Sen drog vi vidare till ekonomikum, även kallad Hum C, var den förkortningen kommer ifrån vet ja inte, där träffade vi Maggan och Karoline och va med dom, sen gick vi till Sandras kompisar och massa grejer. Träffade lite folk och så. Sen drog Maja och jag hem till mig och satte oss vid datan och träffade våran man, som sen dissade oss. Haha! Nej men kvällen blev jätte bra, eller iallafall slutet!


gammal bild på oss haha!

Snart ska jag iväg till Maja och tjäna lite pengar! Vi ska nämligen måla ansiktsmålningar på dom små barnen på Bärbyhage dagen! Gjorde samma sak förra året, och ja kan ju säga att jag inte kan måla haha.

Sen ikväll ska jag träffa 9G på en återträff! Ska bli najs!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0