Lägenhetstittande!

Tjollahopp!

Måndag, det betyder att skolan är från 08.30 till 16.30! (!!!!!!!!) Alltså från halv nio till halv fem för er som är morgontrötta och inte orkar tänka... Dagen har jumpa ett bjuda på, och då ska vi gå 2.4 km under en viss tid tror jag det va, alltså kommer det ta hela jumpa lektionen för mig så det är luugnt! Kooolugnt!


Efter skolan ska mamma och jag titta på lägenhet och sen kommer dom hem till oss och ska värdera och då får vi reda på hur mycket våran är värd! Ska bli kul och jag hoppas lägenheten vi ska titta på är jättebra, för då lägger vi ett bud, sen vips, kanske vi har vunnit och flyttar!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0