Hejdå stora mage

Nu gillar jag inte att titta på mig när jag satt på mig en tröja.. Magen har vuxit under sommaren, samma sak med låren, det är en anledning till varför jag inte gillar sommaren... Jag går upp i vikt! Värmen gör att jag inte orkar röra på mig, det resultetar i viktökning... Hur bra är det lixom? Nej så nu börjar det bli höst och jag ska börja träna igen! Samma sak med att äta rätt! Mitt sockerbehov ska bortbort och det kommer nog inte bli enkelt...
Men nu kör vi boys and girls!

Bye bye lår..!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! ett tips är att köra på LCHF! (sök på nätet så får du all info du behöver) Då behöver man inte träna man går ner ändå :) man äter sig smal! skit bra :) å efter några veckor försvann iaf mitt sockerbehov. Fick dock sluta pga. graviditet men började igår igen :) (ett tips är att inte börja vid mensen som jag nu gjorde, då är iaf mitt sockerbehov enormt)



// Amanda som hitta din blogg via blogstart :)

2010-08-31 @ 14:51:15
URL: http://awanba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0