Lookin at ya!


Igår hade jag skola som vanligt. Råkade somna på en lektion så jag fick det dära rycket man får precis innan man somnar, men då vaknade jag haha, Lisa hade visst skrattat....
Efter skolan drog jag till stan en snabbis, sen kom mamma och hämtade mig och vi drog till Gränby Centrum. Kan ju inte säga att det var något "speciellt" med den nya delen, men kul att det har blivit så stort!
Idag väntar en lång dag, slutar halv fem, men som tur är är det bara roliga lektioner idag! Desktop, grafiskkommunikation, svenska och fotografiskkommunikation!
Vi hörs efter skolan!

Kommentarer
Postat av: mister cock

LOL Haha your friends are so cute

2011-09-09 @ 14:32:36

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0