Fredag

Rätt chilldag idag faktiskt. Hade skola, fick sluta en timme tidigare. Drog sedan till stan och träffade Anton sen kom Viktoria och Alex också. Vi strosade runt lite på stan, köpte med oss subway hem till mig. Vi blev här två timmar kanske, sjöng lips på XBOXet, sedan kom Anadora och sist men inte minst Tommie. Drog sedan till stadsparken och kom hem för inte så längesedan. Mycket skratt har det blivit och har ont i halsen efter sjungandet.
Min dag i en sammanfattning, rätt så bra va?

Imorgon ska jag på teorikurs igen från 09.00-16.00, sen sticker jag iväg.

Men vi hörs imorgon
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0