Tre favoritcitat!



Haha hittade 9G genom åren. En tidning vi gjorde sista veckorna av nian. Väcker verkligen minnen, men så kom jag till Favoritcitats sidan...

Johanna på Gotland:
Tobias pratar om vägfiler
"Jag visste inte vilken fil jag skulle välja..."
"Sen körde han in i fel yoghurt...skoja",
säger Johanna och en pinsam tystnad uppstår. Sedan gapskrattar alla.


HAHAHAHAHA, jag typ dog när jag läste den, så himla kul, och att den kom från Johanna va nog det mest förvånande av allt.

Står en även om mig...

Eva på fysiken
Tobias ställer en fråga
"Vet ni när venus syns?"
Eva försöker vara rolig och svarar
"På allmänna kvinnodagen"
HAHA, det roliga är att alla skratta, så jag va nog rätt rolig...

Och en till..

Johan F på matte nationella:
"Vart ska man lämna utlösningen?"


Det finns 7 citat i tidningen, alla på Tobias lektioner eller när han va med, haha.

Amen iallafall, ikväll får vi se vad som händer.


Hörs när jag ver mer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0