Halka..!

Bara för att jag ville ut i snön så tog jag en tripp till ICA. Känslan när jag gick utanför dörren va så extremt glad! När jag gick på gången ut till gatan och hörde snön under mig trampas ihjäl då blev det vinter! Väl utanför ICA halkar jag. Men jag går coolt vidare och sen påvägen hem på vägen in till gården halkar jag och går ner i split. HAHA!
Undrar när jag halkar första gången iår.. Då menar jag att jag ligger på rumpan och någon av mina kompisar, troligen Maja, står och dögarvar bredvid mig och jag kommer inte upp...



Kommentarer
Postat av: schmickis

hahahahaahahahahaha sköön chey

jag höll också på att ramla på väg till bussen x)

2010-11-10 @ 12:25:31

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0